Ramadhan Kareem!


Assalamualaikum dan selamat malam 😍
Alhamdulillah malam yang dipenuhi barakah insyaallah, hujan turun selebat lebatnya .πŸ’“
Dan mungkin kerana itu mood malamni terbuai buai sebab angin sejuk kannπŸ˜‚πŸ˜œ

2018, tidak kusangka hingga ke hari ini masih lagi tidak jemu menulis kerna ku tahu suatu hari nanti tidak ada seorang pun yang dapat faham apa yang kita rasa even serapat mana orang tu. mungkin kita lebih prefer untuk menulis.

Alhamdulillah dengan izin-Nya, aku kini di week 12 dimana sudah sampai seru untuk student2 seperti aku akan mengalami kegusaran di hati kerana assignment melambak bertimbun nak kena submit πŸ˜…πŸ˜… tapi masih tkboleh brain, 'ya allah cepat masa berlalu even taknak lalui lagi segala perit selama 12 minggu start belajar'

Sudah masuk waktu midsem, mungkin dapat rehatkan sikit minda ni kot (perhaps) sebab esoknya aku dah kena fikir nak settlekan kerja apa dulu πŸ˜“

pada ketika aku sedang sibuk menyiapkan assignment, aku dapat satu mesej daripada orang yang ku ternanti-nanti. 😍 
but, kata orang, ukur baju hanya dibadan sendiri. aku seorang yang masih fikirkan dia insan istimewa padahal si dia sudah menjadi tunangan orang. wish you were happy as mine

kalau aku mampu menunggu, biarlah aku menjadi sebahagian daripada penunggumu cewah! πŸ˜†
sudah sampai seru, battery ku will kiok πŸ’”

salam ramadhan, do the good things, prevent from bad things. be safe there. πŸ’Ÿ

Comments

Popular Posts