Setiap yang ku lakukan untuk dirimu, terasa bagaikan angin berlalu



Early of this year, aku dihantui bayang bayang 'dia' yang mana membuatku terus menerus taruh harapan from him. We lost contact after Eid' Fitri last year, then i try to contact him back. But can't bcs he blocked me on social media. Aku agak mungkin if aku takcari dia aku takkan tahu he already become a 'fiance' to somebody else. 

Mungkin aku gagal untuk kali ni, and i thought there will be a 'second' chance, but there will never be a second chance for me. 

In April I think, I got a news from his best friend. Because dengan dia jela aku selalu tanya apa update dia terkini. He said, 'Nad sebab aku fikir kau kawan aku, I should let you know this' And I ask him what is it? 
'Dia dah nak tunang
 The one yang aku selalu tunggu tunggu bila dia nak unblock me, tak lelah jari jemari sent a whatsapp even tahu dia takkan dapat the message. Tahu tahu dapat tahu dah nak tunang :'))))

TAHNIAH :')
That's what i said to his best friend.

Terimalah kenyataan tu wahai hati. Kalau kau mampu kuat selamani tunggu dia unblock kau, why this time kau lagi sekali kuat untuk terima kenyataan ni.  I'm trying ya rabb.

After he selamat bertunang, i look on his whatsapp, he already unblock me. Wah i said, dah selamat bertunang baru unblock.Untuk apa? Untuk tunjuk yang sekarang kau already bahagia dengan apa yang runtuhkan hidup aku dulu?

In time, i have been wait for him apologize on past. But zero. Kau buat seolah olah aku pulak yang bersalah dalam hal tu ek. 👀



Ah sudahlah, yang lama telah berlalu. Malas nak fikir dah. Ni sekarang tengah sakit sakit badan. Semalam main badminton, bangun tidur sakit sakit pinggang aku niha 😂
Yela dahlama tak exercise ahhaahhaha eh kemas rumah exercise gak pe, berpeluh jugak 1 badan niha kemas rumah.

Okaylah dah nak lunch, its time for my novel uhuh. Since bulan Syawal not yet done, Selamat hari raya maaf aidilfitri guys for sesiapa who reading my post. (Even though my post tak berapa best pun 😅 )



Comments

Popular Posts