Two thousand sixteen.


Salam Ramadhan ;)
how was your progress along this Ramadhan? dah tingkatkan apa? mestilan ada kan, soon :D
Alhamdulillah tak sangka dah besar gedabak macam ni, umur pun makin ehem toksah cakaplah hihi now here i am, studying, being far away form family, amatlah memberi suatu fuhh suatu apa ya? suatu cabaran, ya challenge. so challenge for me. selama dua tahun berpuasa di negeri orang. Tak apa, ambil pengalaman ye kan, belajar berjauhan. Fuhh :'D

Tahun ini mungkin agak mencabar for me. This semester the subject too though i think, and of course try to get 'dl' :'D
I love to get along with my friends here including my roommates here, Ciktakberapanakbusy & Cikbusysikitjer. I got this name from them, yesterday we all trying Smule and sang all type of music there. I got myself on fun that night because my mood was a lil bit down fhew ~

First or second ramadhan, I think i got a news from my sister. she said my mother got to go a recrut for her job after this Aidilfitri. Deep down inside my heart, i feel like, AllahuAkbar. Siapa nak uruskan makan minum ayah & adik beradik kat rumah tu, dengan kucing lagi. Tapi, sesuatu yang berlaku ada hikmah yang tersendiri, aku percaya ada sesuatu yang Dia telah rancang for my family, aku percaya pada takdirNya dengan hati yang rela ;')

So here i am, memenuhi tanggungjawab sebagai seorang pelajar, menuntut ilmu dengan ikhlas sambil percaya dengan janji-janjiNya. Hmm tetiba sebak ;'D
Schedule for this sem agak 'sesak' jugak hahaha bcs it was too mainstream after have a good holiday last month. I still can't move on ha ha #sedihpedih

I'm stuck to this part, so continue post later. ;)

Popular Posts